Diş Eti Estetiği - Nasıl Yapılır? - Dentallaid

Diş Eti Estetiği

Dentallaid » Diş Eti Estetiği

Diş eti; diş kemiğini çevreleyen, soluk pembe bir rengi olan ve dişleri ağızda tutan bir dokudur. Diş ve çenede hastalıklar, rahatsızlıklar meydana geldiği gibi diş etinde de problemler ortaya çıkabilmektedir. Ayrıca diş eti kanaması, diş eti çekilmesi ve benzeri diş eti hastalıkları bu problemlere örnek olarak gösterilebilirler. Diş etini tedavi etmede birçok yöntem kullanılmaktadır. Bu tedavi yöntemlerinden biri de diş eti estetiğidir. Ayrıca diş eti estetiği pembe estetik olarakta bilinmektedir. Peki, diş eti estetiği nedir? Ne için ihtiyaç duyulur?

Diş Eti Estetiği Nedir?

Diş etinde meydana gelen yapı bozukluklarının ve diş eti hastalıklarının tedavisinde kullanılan bir yöntemdir. Pembe estetik olarak da bilinen diş eti estetiği, diş etlerini normal standartlara ulaştırılmasında ve diş etlerinde meydana gelen bozuklukların düzeltilmesinde devreye giren bir tedavidir.

Diş Eti Estetiği Nasıl Uygulanır?

Diş estetiği nasıl yapılır? Öncelikle tedavi olmak için öncelikle diş hekiminden randevu alarak muayene olmanız gerekiyor. Dentallaid Diş Kliniği, diş estetiğinde uzman diş hekimleri ile tüm diş estetiği yaptırmak isteyen hastaların tercihi oluyor. Dentallaid Diş Kliniği’nden estetik için randevu alarak uygulama için süreci başlatabilirsiniz. Muayene sonrası diş hekimi diş etine uygulayacağı yöntemi belirler ve hastaya bildirir. Pembe estetik, lokal anestezi ile yapılmaktadır. Lokal anestezi etkisinde olan hastanın diş eti fazlalığı varsa, lazer ile kesim yapılmalıdır. Ayrıca diş eti azlığı varsa diş eti şekillendirmesi işlemi ile diş boyları uzatılabiliyor. Diş eti dolgusu da uygulanan işlemlerden biri.

diş eti estetiği diş eti estetiği fiyatları

Kimlere Uygulanır?

Her diş etinin olması gereken standart bir boy ve şekil vardır. Standartların dışına çıkan diş eti ağızda hoş olmayan bir görüntüye sebep olur. Konuşurken veya kahkaha atarken fazla ya da az gözüken diş etleri ağız görünümünü olumsuz etkileyebilmektedir. Bunun gibi oluşan estetik kaygılar, bu tedaviyle ile bir ya da iki seansta tedavi edilebilirler. Ayrıca bu tedavi, ağız ve diş yapısı oturmuş her bireye yapılabilmektedir. Diş eti estetiği zararlı mıdır? Diş estetiği, doğru bir şekilde yapıldığı takdirde herhangi bir zarar teşkil etmez. Uygulanan işlemler hastanın diş etine ya da dişlerine zarar vermez. Alanında uzman bir diş estetisyenine bu tedaviyi yaptırmak için Dentallaid Diş Kliniği ile iletişime geçebilirsiniz.

Avantajları Nelerdir?

Diş eti, hem ağzın daha güzeş görünmesi hem de ağız sağlığı için oldukça büyük önem teşkil eder. Özellikle diş eti rahatsızlıklarının erken tedavisi, diş kayıplarının önüne geçer. Bunun yanı sıra tedavinin avantajları şu şekilde sıralanabilirler;

• Diş eti estetiği ile diş eti iltihaplarının oluşması engellenir.
  • Daha güzel bir gülüşe sahip olacağınız için özgüveniniz yükselir.
  • Dişlerin ihtiyacı olan diş eti dokuları daha sağlıklı ve sağlam hale gelir.
  • Diş etinde meydana gelen rahatsızlıklar ve hastalıklar tedavi edilmiş olur.

Özetle Diş estetiği yaptıranlar çoğunlukla bu operasyondan memnun kalır.

Tedavi Sonrası Süreç Nasıldır?

Estetik işlemi esnasında hasta lokal anestezi etkisindedir. Bu nedenle işlem esnasında herhangi bir acı hissetmez. Estetik sonrası ağrı veya acı oluşabilmektedir. Özellikle diş hekiminizin reçetelediği ağrı kesicileri kullanarak oluşabilecek ağrıları hafifletebilirsiniz. Tedavi lazer ile yapılmaktadır. Lazerle diş eti kesimi yaptıranlar bilir ki diş etlerinde herhangi bir kanama veya kesik meydana gelmemiştir. Bu nedenle iyileşme süreci oldukça hızlıdır. Ortalama 10 ila 14 gün içerisinde tam olarak iyileşme gerçekleşir. Doktorunuzun önerdiği aralıklarla diş eti kontrolüne gitmeyi aksatmamanız gerekir.

Diş Eti Estetiği Fiyatları 2022

Diş eti estetiği fiyatları 2022 yılında ne kadar? İşlemin fiyatları yaptırdığınız doktora, hastaneye ve işlemin çeşidine göre değişmektedir.  Sağlıklı gülüşlere kavuşmak, alanında uzman hekimlerden Estetik diş fiyatları hakkında bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilir, bizlerle iletişime geçebilir ve detaylı bilgi alabilirsiniz.